Öne Çıkan Yayın

Başarı Psikolojisi - DTÖ Seminerler

BAŞARI PSİKOLOJİSİ SEMİNERİ NEDİR? 

Başarı Psikolojisi Semineri

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Başarı Psikolojisi Semineri, benzersiz içeriğiyle baştan sona bir strateji eğitimidir. Tüm hayatınızda ve süreçlerinizde kullanabileceğiniz, kolayca anlayıp hemen hayatınıza alabileceğiniz ve faydasını toplamda kat kat görebileceğiniz stratejiler sunar.


Başarı Psikolojisi Seminer Konuları

  • Deneyimsel Tasarım Öğretisi Nedir?
  • Süreç Yasası (Başarının Aşamaları)
  • Hamle Yasası (Başarı Stratejileri)
  • Yön Yasası (Hedef ve Hedef Belirleme Stratejileri)
  • Üretim-Tüketim
  • Bedel ve Beklenti

Başarı Psikolojisi Seminer Programının Kuruma Kazanımları Neler?

Başarı Psikolojisi Programındaki bilgileri uygulama başladıkça, çok güçlü ve anahtar stratejilere sahip olunur.

Programdaki bilgiler sayesinde elde edilebilecek kazanımlardan bazıları;

  • Gerçek problemi deşifre etme ve etkili problem çözme
  • Proseslerin kontrol altına alınması ve değişkenliğin azaltılması
  • Sürekli iyileştirme süreçleri
  • Kurum, proje, süreçler ile ilgili tüm risk analizi çalışmaları
  • İnsan hatalarında gerçek problemi deşifre etme
  • Verimlilik ve sürdürülebilirlik faaliyetleri

Başarı Psikolojisi Seminer Programının Bireye Kazanımları Neler?

  • Başarılı ve mutlu olabilme becerilerimizi geliştirme
  • Problemlere işe yarayan çözümler üretebilme
  • Hayata karşı farkındalığın artması
  • Doğru hedeflerin belirlenmesi ve belirlenen hedeflere ulaşabilme
  • İstenmeyen davranışları değiştirebilme
  • Başarı için gereken stratejilere sahip olabilme
  • Başarıya giden yolda karşılaşacaklarımızı önceden öngörebilme
  • Karşılaştığımız olaylardaki mesajları, iz ve işaretleri daha doğru yorumlayabilme
  • Doğru mu yapıyorum yanlış mı sorgulamasından, neyi neden yaptığını çok iyi bilen noktaya gelebilme
  • Stresi yönetebilmek ve motivasyonumuzu en etkili şekilde kullanabilme

Başarı Psikolojisi Programına Kimler Katılabilir?

Öğrenme ve kendini geliştirme isteği olan, kendisine ve zamanına yatırım yapmak isteyen, dününden daha güçlü ve mutlu olabilmenin yöntemlerini öğrenmek isteyen, yaşam stilinin kalitesini arttırmak isteyen herkesin  katılabileceği bir programdır.


Başarı Psikolojisi Semineri Ücreti Nedir?

Başarı Psikolojisi Semineri, kişisel ve mesleki başarıyı artırmak isteyen herkese yöneliktir. Program hakkında daha fazla bilgi edinmek ve güncel ücretleri öğrenmek için Deneyimsel Tasarım Öğretisi ile iletişime geçebilirsiniz.

Yorumlar

  1. Amacın yoksa anlamın yok…
    Çok keyifli fayda gördüğüm bir eğitimdi, Allah razı olsun 🌸

    YanıtlaSil
  2. Her BP egitimi aldigimda hayatımda güzel gelismeler oldu ..İlimi nasip eden Rabbime şükürler olsun..herkesin gerçeği görebilmesi dileği ile

    YanıtlaSil
  3. Beni bu ilimle nasiplendiren RAB bine şükürler olsun...

    YanıtlaSil
  4. Hayatta yapılacaklar listesinin en başında gelen bu eğitimler :) ne güzel hayatlarımıza dokundunuz..

    YanıtlaSil
  5. Nurhan Kolay2 Mart 2024 20:11

    İnsanın başarılı ve mutlu olabilmesi için gerçek bir klavuz

    YanıtlaSil
  6. Başarının önündeki tek engel insanın başarılı olmak için gerekli stratejilere sahip olmamasıdır. Bunun tam karşılığı ise Deneyimsel Öğretinin Başarı Psikolojisi eğitimdir. Yanılmadan, minimum hata, maksimum başarı...

    YanıtlaSil
  7. Başarı deyip geçmemek gerçekten başarı …

    YanıtlaSil
  8. Beni ben yapan bugünkü halime getiren toplamda dünümden daha iyi yapan bir eğitimdi. Herşey için teşekkürler 🌸

    YanıtlaSil
  9. Bu kadar başarının peşinden koşarken, gerçek başarı ne demek? Hepimizin bildim sandığı, ama bilmediği birşeymiş.. o yüzden Başarı psikolojisi eğitimi çok önemli

    YanıtlaSil
  10. Berna Çınar2 Mart 2024 20:43

    Her insanın hayatında bir veya iki kırılma noktası olur, başarı psikolojisi eğitimi o kırılma noktalarından biri!..

    YanıtlaSil
  11. Stresi yönetebilmek çok az insanın yapabildiği birşey..

    YanıtlaSil
  12. Hayat amacımız mutlu olmak, başarılı olmak. Başarılıysan zaten mutlusundur da... Başarı, herkes için, tüm zamanlarda, her coğrafyada aynı dile sahip... Hayatın önerdiği stratejileri uygulamadan, başarılı olmaya çalışarak geçirdiğim yıllar için çok üzgünüm.

    YanıtlaSil
  13. Başarı ile hayatı değişenler…
    Zannettiğinden bambaşka bir eğitim…
    Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Hayata bakış açımı değiştirmemi sağladı eğitimi ben aldım ve çevremdeki insanlarada faydalı oldu.Çözemediğim problemleri neden çözemediğimi anladım.Çok güzel bir eğitim tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  15. Ayşe Füsun Temelci2 Mart 2024 21:34

    Başarı neydi ? Gerçek Başarı neydi ? Bir çok sorunun cevapları💙

    YanıtlaSil
  16. bu bilgileri öğrenmekten daha önemli bir iş düşünemiyorum tsk iyi ki varsınız

    YanıtlaSil
  17. Eğitimin ismini ilk defa duyunca bazen iş hayatı için algılanabiliyor ama sadece iş hayatı feğil tüm hayatı içeren bir eğitim olduğu için her alanda fayda gördük teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  18. Hayatında başarıyı yakalayabilmek isteyenler için faydalı bir eğitim.

    YanıtlaSil
  19. Döngüden kurtaran, gerçekle sahteyi ayrıştırmanı sağlayan, terapi ş
    Ötesi eğitim gibi eğitim… iyiki nasip olmuş… :)

    YanıtlaSil
  20. Gerçeği beni gösteren Rabbime şükürler olsun ..

    YanıtlaSil
  21. Başarı psikolojisi bu güne kadar aldığım en güzel seminerdi. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. Umduğunuzdan daha fazlasını bulduğunuz bir eğitim. Verdiği stratejiler ile hayatınıza konfor katacak bu eğitime herkes katılmalı

    YanıtlaSil
  23. Melek Nur Okumuş2 Mart 2024 22:24

    Bu ilimle insan nereye giderse gitsin, hayatında ne yaparsın yapsın artıya geçer, dününe göre daha iyi olur…

    YanıtlaSil
  24. Aradığım misyonumu bulduran seminer ❤️ çok şükür

    YanıtlaSil
  25. "Gerçek başarı nedir" merak ediyorsanız bunun cevabını bulacağınız yer; "Başarı Psikolojisi Eğitimi"🌿

    YanıtlaSil
  26. Hayatın toplamında nasıl kazançlı çıkabiliriz?
    Sorusunun cevabı en ihtiyaç olan şeylerden biri...

    YanıtlaSil
  27. Tebrikler... Ne güzel anlatmışsınız...🤍

    YanıtlaSil
  28. Daha önemli bir işimiz yok bu bilgilerden:)

    YanıtlaSil
  29. Amaçsız hayat boş bir hayat. Nihayete vardıramadığım bir hayatta yaşasam ne olur yaşamasam ne olur….

    YanıtlaSil
  30. Hayatta en önemli seminerler

    YanıtlaSil
  31. B.P 'siz hayat, cok bayat ;)

    YanıtlaSil
  32. Tüm hayatınız boyunca kullanacağımız bilgileri içeren eğitimler ...Bir çok problemimize çözüm ürettik çok şükür 🥰 hayatin yasalarını bilmek ve uygulamak çok büyük bir konfor sağlıyor insana ...

    YanıtlaSil
  33. Hayatımın dönüm noktası

    YanıtlaSil
  34. Başarmak... Bu hayatta bir şeyleri başarıyor olmak. Keşke doğru yolları ve aşamaları bilsek. Bilip te başarıya ulaşsak. Bunun yöntemi varsa oda Başarı Psikolojisi eğitimidir.

    YanıtlaSil
  35. Bu hayat bilmeden rast gele yaşanılacak bir yer değil... konforlu bir yaşam için başarı ve mutluluğun formülünü bilmeli insan

    YanıtlaSil
  36. Başarı Psikolojisi eğitimi aldıktan sonra, sanki hayat sahnesinin perde arkasındaki olayları görür gibi hissettim. Harika bir eğitim.. Çok teşekkür ederim 🌸

    YanıtlaSil
  37. Mutluluk başarıya, başarıda zamanı iyi değerlendirmeye bağlıdır. Siz de bu programla zamanınızı bereketlendirin, kıymetlendirin...

    YanıtlaSil
  38. Başarı, gerçeği gerçeğiyle anlamaktan geçiyor ve çok şükür bu eğitim bunu fark etmeme vesile oldu 💐 Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  39. Derste öğrendiklerimiz bir ömür kullanabileceğimiz faydalı bilgilerden oluşuyor. Gözümün önünde durup da bir türlü aşamadığım engeli görüp kaldırmama vesile olan eğitim...

    YanıtlaSil
  40. Ne kadar da güzel anlatmışsınız.
    Emeklerinize sağlık 👏🏻💪🏻

    YanıtlaSil
  41. Başarılı olmak derken, kalıcı ve doğurgan bilgileri sahibi olabilmek, faydalı olmak bir hedef doğrultusunda hareket etmek bu eğitimden önce peki düşündüğümüz bir şey değildi, BP eğitimi dönüşümün doğru noktası gerçekten...

    YanıtlaSil
  42. Eğitime gitmeme konusunda direndiğim bir dönemde şehir dışından staj için gelen bir hocaya destek olmak için gitmişken asıl ihtiyacı ilanın o değilde kendim olduğunu fark ettiğim. Hayatımı değiştiren bir eğitim oldu.

    YanıtlaSil
  43. ah başarı sen neler başarmalara vesile oldun 😁

    YanıtlaSil
  44. Allahverdiyeva Xumar26 Mart 2024 14:17

    Hayata bakış açımı değiştiren, Amacımı bulmama yardım eden eğitimler. Tüm hayatım boyunca minnettar olacağım.

    YanıtlaSil
  45. Kıymetli bir yolculuk

    YanıtlaSil
  46. Hayatında kıymet verdiğin her şeyin güzel tepkiler verebileceğin, gerçek amacının ne olduğunu sana hatırlatan keyifli bir yolculuk için. ☝🏻

    YanıtlaSil
  47. Başarı , hemde hayatının tüm alanlarında, çok güzel ve faydalı bir eğitim. Bence herkesin öğrenmesi gereken bilgiler….

    YanıtlaSil
  48. İnsan başarıyı, bir etiket, bir ünvan, anne olmak baba olmak evlat olmaya indirgedi.. Oysa gerçek başarı neydi? Gerçek başarı insanı huzurlu ve mutlu kılar.. Peki insanların çoğu niye mutsuz? Ben gittim şahit oldum... Hayatında niye mutlu değilsin? Öğrenmek istermisin?

    YanıtlaSil
  49. Aynur Güzel1 Nisan 2024 07:47

    Bu eğitimler bize nasip olduğu için çok şükrediyorum yolda yürürken gördüğüm insanların hepsine bakıp insanların bu eğitimlere ne kadar çok ihtiyacı var diyorum. Allah hayatını toparlamak isteyen herkese nasip etsin inşallah

    YanıtlaSil
  50. Başarının gerçeğini öğrendim ALLAH razı olsun.

    YanıtlaSil
  51. Hayatımda dönüm noktam dediğim zamanda aldığım bir kararla başlamıştım bu eğitime.
    Ahh nasıl da hem acı hem tatlıydı o anlar.
    Tıpkı hayatın tamamı gibi…
    Eş ile ilişkide başarılı olmak isteyenler, iş hayatında başarılı olmak isteyenler, çocuk yetiştirmede, öğretmenlikte, hayatı öğrenmede, kısacası bu kısacık yaşamda başarılı hayat sürmek isteyenler için tasarlanmış bir eğitim.
    🧡

    YanıtlaSil
  52. "sen değişirsen dünyan degisir"
    Degisim ve Dönüşüm yaşandığı ve gerceklerin somuttan soyuta dönüştüğü İLİM...
    BAŞARI PSİKOLOJİSİ
    GERÇEĞİ merak eden herkesin samimi ve gercek olandan dinlenmesini dilerim....
    Ya ALİM CELLE CELLAHU isminin tecellisi ısteyene nasip olsun....

    YanıtlaSil
  53. Hayatımı değiştiren eğitim
    Her derse ajandamı bir bebek gibi taşıyarak gittim
    ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  54. Başarıyı başarmak için :))

    YanıtlaSil
  55. Gerçek başarı gerçekten ne? En merak edilesi soru…

    YanıtlaSil
  56. Hayatıma yön vermeme vesile oldunuz... Başarı... baskıya rağmen sınavda doğru tepki verebilmekti... diploma sanmışız, makam sanmışız, evlilik sanmışız... ALLAH razı olsun...

    YanıtlaSil
  57. BAŞARI algım değişti... Çok şükür... Çok teşekkür ederim....

    YanıtlaSil
  58. Arkadaşım bu eğitime başlamadan önce " kızım Elif, beklentini ne kadar üste çıkarırsan çıkar, daha fazlasıyla karşılaşacaksın" demişti... Ben de "kanka saçmalama, çok üst şeyler beklerim, sonra beğenmem, deme öyle" demiştim. Yine de söylemişti. Nasıl da beklentimin üstünün üstü çıktın... Gerçekten bu hayatta başarılı mı olmak istiyorsun? O senin sandığın başarıya benzemez... Zaten kimse kolay kolay bunu istemez... Nasıl güzel bir eğitim nasıl anlatayım ki burada bir yorumdan... ALLAH vesile olandan, aktarandan, öğretiyi kuranlardan, devam ettirenlerden razı olsun... Hayatın ilacı gibi, gerçek klavuzu bize gösterdiğiniz için teşekkür ederim... Hayatımın girdap olduğu dönemde bana ipimi bağlayacağım dalı gösterdiğiniz ve ona sımsıkı sarılma yoluna girmeme vesile olduğunuz için teşekkür ederim... İyi ki...

    YanıtlaSil
  59. Gerçekten başarabilen olmamın yol haritasını anlatan bir eğitim sonrası da öyle etkiliyeci ki ..

    YanıtlaSil
  60. İsminin altında, bir çok konuyu deşifre eden, ancak hak edenlerin alabileceği bir eğitim

    YanıtlaSil
  61. Tanıdığım ve gitmiş olan herkes çok faydalandığı bir eğitim. 🙏🏼

    YanıtlaSil
  62. Sizlere nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Hayatıma yön verdiniz

    YanıtlaSil
  63. Amacımız olmalı emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder