Öne Çıkan Yayın

Başarı Psikolojisi - DTÖ Seminerler

Deneyimsel Tasarım Öğretisi İle Hayatımda Ne Değişti?

Deneyimsel Tasarım Öğretisi İle Hayatımda Ne Değişti?

İçinde bulunduğumuz hayatın içerisinde problemlerin altında çaresiz hissediyoruz çoğu zaman. Çözemediğimiz her problem zaman içerisinde bir bir yük oluyor. Sırtımızda ağırlığını hissediyoruz.
Oysa farkına varmadan o sıkıntıları insanın kendisi oluşturabiliyor. İnsan ancak gerçeklerle gerçek bilgilerle farkına varamadıklarının farkına varır. Yükü azaldıkça hafifler insan...
Ve ancak gerçeğe sahip oldukça rahatlar insan...
Sende yüklerinden kurtulmak istemez misin?

Yorumlar

  1. Eğitimden sonra neredeyse tüm hayatım yön değiştirdi.Herkes katılmalı

    YanıtlaSil
  2. Eğitimler sayesinde kendimi tanımaya en baştan başladım, olumlu ve olumsuz özelliklerimi farkettim. Ön yargılarımın farkına vardım.
    Emeği geçen hocalarıma çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  3. İnsan hayatında kendi bildiği şekilde yaşadığında özgürmüş gibi hissettiği yanılgısına kapıldığı zamanlar olmuştur. Ancak karşılaştığı sonuçlara bakıp her bildiğinin onu dününden daha iyi hale getirmediğini anladığında "Meğer işler hiç de bildiğim gibi değilmiş." Demeye başlıyor.
    Tam da o zamanlarda "Böyle değilse peki ama nasıl?" Sorusunu sorduğu zamanlarda Deneyimsel Tasarım Öğretisi ile yollarımız kesişmişti.
    Hayatın değişmeyen yasalarını öğrendikçe ve uygulamaya başladıkça, insanı asıl özgürleştiren yasalara uyumlu yaşamasıymış.
    Hayatın değişmeyen yasalarıyla, gerçeğe göre dizayn etmek isteyenlerin de yolunun kesişmesi ümidiyle..

    YanıtlaSil
  4. gerçeği ne olduğunu bilmek... gerçeğe sahip olmak... problemlerin gerçek çözümünü bilmek .. çok büyük bir konformuş eğitim sayesinde bunu anladım.. umarım herkes bu konforu yaşar...

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar çok yanlış yaptığımı, ne kadar yanıldığımı gördüğümde biraz hüzün oldu ama çıkış yolunu da gösterdiği için insan bu bilgilere dört elle sarılmak istiyor. Hayatımda neyi mi değiştirdi? Baktığım kirli pencereyi değiştirmeme sebep oldu ki baktığım pencere değişince hayatımın altı üstüne geldi:) ama iyi ki geldi. Çünkü altı üstünden iyiymiş:)

    YanıtlaSil
  6. İnsan eğitim deyince biraz gerilebiliyor, ve ister istemez geçmiş deneyimleri aklına geliyor bende öyle yapmıştım zamanım yok demiştim. Şimdi diyorum ki keşke daha önce tanışsaydım bu eğitimlerle. Hayatınıza geçiremeyeceğiniz hiç bir Bilgi anlatılmıyor. Anlatılan bilgiler gerçek. Gerçeği bilince insan aldanmıyor, işinde, ilişkisinde, ticaretin de çocuk yetiştirmesinde. Bu da insana ço büyük bir konfor sağlıyor. İnsan lezzetli bir yemek yediğinde, yada güzel bir manzara karşısında olduğunda veya kaliteli bir film izlediğinde sevdikleri de orada olsun istiyor yaaa, işte bu eğitimlerde bende öyle hissettim, sevdiğim, hatta sevmediğim herkes bu bilgileri alsın istiyorum, çok teşekkürler , iyi ki sizleri tanımışım.

    YanıtlaSil
  7. "Her şey bir tesadüf, hayat tesadüflerle şekilleniyor, insanın şansı olmalı, kaderim böyleymiş" düşüncesinden "HİÇ BİR ŞEY tesadüf değildir, şans değildir, ne yaşıyorsan hak ettiğin için, geçmişte yaptıkların için" noktasına (ki birbirine en uzak iki noktaydi) gelmem bu eğitimler sayesinde oldu. Şimdi biliyorum ki, hayatta yaptığım her şeyin bir karşılığı var ve bugün ne karşılık alıyorsam geçmişte yaptıklarımın sonucu.
    Hayatın yasaları varmış ve ben gözümün içine sokulduğu halde görmüyormuşum...
    İnsan içinden en çıkılmaz sandığı durumları bile düzeltebiliyormuş...
    İnsan kendinde küçük bir değişiklik yaparak çevresindeki HERKESİ değiştirebiliyormuş.
    Her şey insanın kendinde bitiyormuş...
    İyi ki o ilk eğitime katılmışım...

    YanıtlaSil
  8. Bilginin bitmek bilmez sonsuzluğunu gördüm.. Ne öğrenmenin sonu var ne de bilginin... Öyle ya insan öğrenmeyi bıraktığı an asıl yaşlanmaya başlar. Her yeni öğrendiği GERÇEK bilgi ise ona hayatına yeniden yön vermesini sağlar. Deneyimsel Tasarım öğretisi de benim hayatıma yeni bir yön vermemi sağladı. Sebep olana ve bana öğretene duacıyım... Çünkü çok daha MUTLUYUM..

    YanıtlaSil
  9. Pek cok seyi sorguladigim, anlamlandiramadigim, daraldigim zamanlarda tanistim. Yasadigim iyi kotu butun olaylarda herseyde neyin neden oldugunu daha kolay kavramimi ve kendimi ailemi insanlari daha iyi tanimami sagladi. Hayat amacimi bulmama yardimci oldu. Gercek mutlulugu- basariyi ogretti... Ogrettikleri ile vesile oldugu huzur paha bicilemez...

    YanıtlaSil
  10. Hayat okulu oldu bana,yanlışlarımı en anlaşılabilir dilde anlamamı sağladı.Keşke bu bilgiler eğitim öğretimde olsa herkes öğrense dedim hep...Çünkü insan nasıl yetişir onu anlatıyor...ve benim için en kıymetli insanı sevdiriyor onu tanı uyumlan insanların bir dvranışı neden yaptığını bilmek kadar konforlu birşey yoktur.Eğitimi aldığımdan beri insanları değiştirmektense anlamaya başladım.

    YanıtlaSil
  11. Gerçekler acıdır klişesinin çok ötesinde insanın duydukları karşısında canının çok yandığı ama geriye dönüp baktığında iyiki buraya gelmişim, iyi ki bu eğitimi almışım dediği bir süreç...
    insan en kolay kendisini kandırıyor, en çok kendisini avutuyor. kendi söylediği yalanlara kendisini inandırdığı için de gerçekten o kadar uzaklaşıyor... sahte insana anlık keyif verse de aslında toplamda kaybediyorsun ama farkında değilsin..
    Dibe vurduğumu düşündüğüm, artık daha farklı hiçbir şey yapamam deyip tası tarağı toplayıp gitmek istediğim zamanda hayatıma temas etmiş bir eğitim...
    iyi ki o ilk gün arkadaşım yol üstünde hadi gel seni bir yere götüreceğim demiş. iyiki... sizin toparlanmanıza vesile olan arkadaşlar hayatınızdan çıkıyor, çünkü herkes geçici... Ama bu bilgiler çıkmasın hayatımızdan..

    YanıtlaSil
  12. Bugüne kadar doğru bildiğim yanlışları öğrenmemi ve gerçeklere göre hayatımı yeniden dizayn etmemi sağladı Deneyimsel Tasarım Öğretisi. Çocuğumla, eşimle, çalışanlarımla iletişimimde, ilişkilerimde çok çok fayda sağladı. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Insanın dünününe göre ne kadar mutlu, başarılı ve iyi ilişkileri olduğu önemli. Hepimizin amacı bu fakat iyi yaptığımızı zannettiğimiz şeylerle mutluluğun dibine iniyoruz. Yanılıyoruz. Sonuç ne olursa olsun insan yine aynı şeyi yapıp farklı sonuçlar bekliyor. Fakat sonuç değişmiyor. Insan en yakınındaki, burnunun ucundaki doğruyu, gerçeği yasaları göremiyor. Deneyimsel tasarım öğretisi tüm insanlar tüm zamanlar ve mekanlar için geçerli olan gerçek yasalara öğrenmemi sağladı. En yakınımdaki göremediğim gerçekleri bunun gerçek çözümlerini görmemi sağladı. Hayatta insanın gerçek nihai amacının ne olması gerektiğini ve farkındalığımı arttıran, seçimlerimi netleştiren öğretiye ve bunu öğrenmeme vesile olanlara teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. Anlam arayışı içindeydim. 39 yıllık bir arayıştı bu... Bir türlü cevaplarını bulamadığım bir arayış. Ne yapıyorum? Neden buradayım? Bütün bu koşturmaca neden? Neden?
    Nedenleri o kadar net ortaya koydu ki bu eğitimler! Aklıma ve kalbime temas eden, tatmin eden, hayatımda büyük bir dönüşüm sağlayan nedenler... Çok teşekkürler hocalarım!

    YanıtlaSil
  15. DTÖ benim için bir evrim noktası oldu aslında bizler evrimlerimizi karakter kazanarak gerçekleştiriyoruz.
    Hayatımda gerçek ile sahtenin arasında ki farkları görebilmeyi problemlere karşı dik durup çözüm odaklı olabilmeyi ve bunun yanında pek çok bilgiyi bize ulaştıran transfer eden bir aile çatısı benim için DTÖ . İnsan ailesinin yanında denemekten nasıl korkmazsa o çatının altinda da denemekten ve öğrenmekten korkmuyor. Herkesin görmesi ve faydalanması gereken bir yer diye düşünüyorum sonuçta herkes gerçek bir ailesi olsun ister .

    YanıtlaSil
  16. Deneyimsel öğreti ilmine sahip olmak insanı çok hafifleten, hayat yolunu aydınlatan birşey. İyi ki böyle bir öğretilden haberim olmuş. Hayatım tamamen değişti. En güzel yanı belirsizliğin ortadan kalkması. Artık hayatımda bir hamle yaparken sonucunda ne olacağını bilmek çok büyük bir konfor. Sebep sonuç ilişkisini kurabilmek çok güzel. Vesile olanlara çok çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. Deneyimsel öğreti den sonra hayatım tamamen değişti. Hayatımda kendim için yaptığım en iyi, en güzel şey böyle bir eğitime katılmak oldu. Vesile olanlara binlerce kere teşekkürler. Gerçekle sahneyi ayrıştırıcı olabilmek, bedeli bilmek, üretimi tüketimi bilmek ve daha nice etkileyici ve Hasan bırakan konulardan haberdar olabilmek çok güzel ve çok konforlu birşey. Dününden daha mutlu ve daha başarılı olmak, her şeyden önemlisi de gerçek mutluluğun ne olduğunu öğrenmek çok güzel. Herkesin ama herkesin gelmesi gereken bir eğitim. Mutlu olmak ve bu hayatta başarılı olmak isteyen herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  18. Deneyimsel Tasarım Öğretisi sayesinde hayatımda olup bitenleri daha farklı yorumlamaya başladım. Yaşadığım problemleri çözdüm zannederken aslında onların etrafında dönüyormuşum. Deneyimsel öğreti problemlerimi adlandırmamı sağladı. O problemleri neden yaşadığımı ve bundan sonra yaşamamak için ne yapmam gerektiğini öğretti.

    YanıtlaSil
  19. Her günün sonunda ömürden bir gün daha gitti diye hayıflanırken Deneyimsel Öğretideki yasalarla dününden daha bilinçli ve huzurlu günlerimi yaşamaya başladığımı düşünüyorum. Korku ve kaygılarımızın ne kadar yanlış ve gereksiz yerlerde olduğunu anlamak da hayatıma büyük konfor sağladı. Gerçek adında bana yol gösteren ,beni ferahlatan bir dostum var artık. Beni bu dostla karşılaştıran Deneyimsel Tasarım Öğretisine Teşekkürler…

    YanıtlaSil
  20. Çok şükür, dunume göre daha iyi olmam için stratejiler öğrendim.

    Bütün problemlerin ana kaynağının ve çözümünün bende olduğu gerçeğinin farkına vardım.

    YanıtlaSil
  21. DTÖ'nün bana en büyük katkısı kendimin ve çevremdeki insanların davranışlarının altında yatan asıl sebepleri bilmek oldu. Ayrıca bütün problemlerin ana kaynağının ve çözümünün bende olduğu gerçeğinin farkına vardım. Bu ilmi öğreniyor olmanın ne kadar kıymetli olduğunun farkına varıyorum her geçen gün :)

    YanıtlaSil
  22. Hayatıma çok büyük bir anlam geldi. Meğer öncesinde ne küçük şeyleri dert edip, ne boş şeyler için üzülüyor çabalıyormuşum, iyi ki varsın dtö.

    YanıtlaSil
  23. Hayatımda verdiğim en doğru karardı bu eğitimlere başlamak. Yıllardır çözemediğim problemleri bir bir çözmeye başladım. Eskiden sürekli başa saran, tekrar eden olaylar kökünden kesildi. Boşa kürek çekmekten yorulan ve ümitsizliğe kapılan herkese tavsiye ediyorum. Her kuruşuna fazla fazla değiyor, emin olun.

    YanıtlaSil
  24. Ne değişmedi ki 😃
    Bi uçurumun kenarında kararsız kaldığım, yalnız kaldığım, ne yapacağımı bilemediğim öyle bir an da çıktı ki karşıma, hayatımın yönü değişti, iyiki de değişti. 🫶🏻

    YanıtlaSil
  25. Deneyimsel Tasarım Öğretisiyle 3 yıl önce tanıştım 28 yaşımda tanıştım ve 3 yıldır şahidim ki, kimseyi değiştirme hakkımız yok. Biz sadece verdiğimiz tepkileri değiştirebiliyoruz ve çevremizdeki insanlar da ona göre şekilleniyor. Ya bırakıp gidiyorlar ya da saygı duymaya başlıyorlar.

    YanıtlaSil
  26. İnsan hayatında ne de çok yanılıyor, hata yapıyor... umarım kendini düzeltenler oluruz... gerçeğin peşinde gidip doğruyu,faydayı seçenlerden oluruz

    YanıtlaSil
  27. İnsan aynı sebepleri oluşturup farklı sonuçlar bekleyen, öyle anları var ki farklı sebeplerle farklı sonuçlara ulaşabileceğini düşünemeyen canlı🍒

    YanıtlaSil

Yorum Gönder