Öne Çıkan Yayın

Başarı Psikolojisi - DTÖ Seminerler

Ben Bir Gerçeğe Uyandım

 

Ben zaten birikim yapmıştım. Nerede işe yarayacağını bilemeden. Ama hayata dair gerçeklik birikimimi yapıyordum. Bununla beraber yanlışlarım devam ediyordu. En büyük yanlışım bunların arasında ‘sen’ ken.
Bir karar vermem gerektiği gerçeğine hatalarım engel olurken… 
Zamanı geldiğinde bana çıkış yolu sağlayacak olanın biriktirdiğim gerçeklik olacağını bilemezdim…
Taa ki asla yapmaz dediğim, o sahteliği o nankörlüğü, inkarı, insanoğlunun nasıl insanı satışını görene kadar.
Bu sadakatsizliği gördüğümde ben asla lehime karar verecek güçte değildim. Biriktirdiğim gerçeklik bana güç verdi.
Anladım ki sadakat insana yapılmaz ancak gerçeğe hakim olan sadakatli olabilir …
Ve dedim ki bu öykü siyah…
Şimdi sen geri dönsen de artık ben bir gerçeğe uyandım!
Deneyimsel Tasarım Öğretisi 
der ki;
Siyahtan beyaz çıkmaz…
Gerçekliğe uyanan insan artık uykuda değildir,
Peki nedir Gerçek!

 *****

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Kim Kimdir? Semineri, insan tanıma becerilerimizi geliştirmek ve buna göre iletişimimizi daha kaliteli bir seviyeye getirmek için tasarlanmış özel bir programdır. Bu programda, insanları ve kendimizi daha nitelikli ve detaylı tanıyabilmek için ihtiyacımız olan bilgiler sunulur. 

Deneyimsel Tasarım Öğretisi İlişkide Ustalık Programı, kolayca anlaşılabilen, hemen hayatınıza alabileceğiniz, faydasını tüm ilişkilerinizde görebileceğiniz ve yine tüm ilişkilerinizde kullanabileceğiniz üst versiyon bir programdır. 

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Başarı Psikolojisi Semineri, benzersiz içeriğiyle baştan sona bir strateji eğitimidir. Tüm hayatınızda ve süreçlerinizde kullanabileceğiniz, kolayca anlayıp hemen hayatınıza alabileceğiniz ve faydasını toplamda kat kat görebileceğiniz stratejiler sunar.

*****

Yorumlar

  1. Acaba kaç ilişki gerçeğe uyanmayı bekliyor? Kaç kişi siyahtan beyaz çıkmayacağı gerçeğini idrak edebiliyor? Rabbim, herkese gerçeklik ilmini almayı ve hayatına uygulayabilmeyi nasip etsin.
    Teşekkürler, az ve öz olmuş,kaleminize sağlık 🌻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçeği kabul etmiyor sahtede duyduğuna inanmak daha kolay geliyorsa ya ne yapacağız;)

      Sil
  2. Çok çok yakınım gözümün önüne geldi okurken, O'da uyandı çok şükür 💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükürler olsun.... devamının da gelmesi niyetiyle

      Sil
  3. İnsanın hataların, karar vermesini engellemesi çok dokundu...

    YanıtlaSil
  4. İnsan bir kere gerçeğe uyandı mı artık hiçbir şey eskisi gibi olmuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın gerçeklikten başka çıkış yolunun olmaması..
      Ne kadar gerçekçi bir yazı, yüreğinize sağlık🌸

      Sil
  5. Kendime ve sevdiklerime birakabilecegim en büyük miras; gerçek

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık 👏👏

    YanıtlaSil
  7. Okurken sanki biri benim yaşadıklarımı mı yazdı diye düşündüm. Çok tanıdık ve herkesin karşılaştığı durumlar...İnsanın başka yerlerde verdiği gerçek tepkilerin onu bu öyküde öne geçirmesi, bunu anlayabilmek muhteşem...
    Çok etkileyici bir yazı olmuş...
    Çook teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitimde de, siz daha önce bizim hakkımızda bilgi mi aldınız dedikleri gibi;)

      Sil
  8. Çıkış biletim gerçeklik,ayristirabilen olabilmek egosal davranmadan, gerçeğe yakınlasıp sahteden uzaklaşmak ne kadar da kıymetli . Kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Şu zamanda herkes bir şeylere uyanırken, biz gerçeğe uyanabiliyor muyuz?

    YanıtlaSil
  10. Kaleminize sağlık. Az ve öz bir yazı. Gerçek sandığımız hayatın içerisinde ne çok sahtelikler yaşamışız...

    YanıtlaSil
  11. Sadakat insana yapılmaz ancak gerçeğe hakim olana yapılır. Ne kadar anlamlı olmuş. 🌸

    YanıtlaSil
  12. İnşALLAH gerçrğe uyananlardan ve onu görenlerden okuruz🥰

    YanıtlaSil
  13. Zaman gerçekten yanadır. Dönüşüm acı gerçeklerle yüzleşerek başlar 👍

    YanıtlaSil
  14. Gerçeklik kavramını yitirdiğimiz bir zaman yaşarken sıkışıp kaldığımızı farkedip doğru kararlar verebiliriz inşallah kalemimize sağlık🌼

    YanıtlaSil
  15. Gerçeği bulup sım sıkı tutanlardan oluruz umarım.

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bir yazı elinize sağlik

    YanıtlaSil
  17. Yanlış insan ile düne göre daha iyi olamaz insan.

    YanıtlaSil
  18. Hayat herkesi o gerçekle tanışırsın inşallah, çok büyük bir konfor gerçekleri görebilmek

    YanıtlaSil
  19. Anladım ki sadakat insana yapılmaz ancak gerçeğe hakim olan sadakatli olabilir …

    YanıtlaSil
  20. Gerçeğe açlığı ve azmi olanlardan olmak nasip olsun

    YanıtlaSil
  21. Siyahtan beyaz çıkmaz…
    Gerçekliğe uyanan insan artık uykuda değildir,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten, gerçeği alıp kabul etmek nasip olsun....

      Sil
  22. Umarım uyanırız..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder