Öne Çıkan Yayın

Başarı Psikolojisi - DTÖ Seminerler

Doğduğun Ev Kaderindir

Eveeet, neden bu kadar yıl aynı evde yaşayıp, bu kadar farklı olduk?

Yıllardır değişmeyen klasik sorular zincirlemesi…

“Beni anlamıyorlar...” 

Herkes mi aynı düşünüyor, yoksa bir tek beni mi anlamıyorlar?

Hani imalat hatası derler ya, öyle miyim yoksa ben?

Yok yok, ben normalim canım, asıl sorun onlarda…

İnsan dediğin, pratik, girişken, iş bitirici olmalı.

Heh, ben de öyleyim işte ama niye olmuyor anlamıyorum…

Bizim evdekiler böyle değil ha, bir tek ben böyleyim…

Ya onlar gibi olsaydı benim de kaderim….

Amaannn, ne derler büyükler; “büyük konuşma”

Yut yut yut…

Şimdi ben farklıyım tamam evdekilerden. Ama normal olanım yani…

Ay yine kendimi anlatmaya çalışıyorum...

Dur dur, bak!

Babam bu hayatta sadece konfor düşünür…

Dayımın düğününe bile gelmedi, rahatı bozulur yollarda diye. 

Hem ne işi varmış canım düğünde!

Annem, annem susmaz…

Hiç susmaz…

“ben size demedim mi?”

Dedin anam dedin, hep diyorsun… 

Az demesen de biz mi desek bir şeyler!

Yooook, onun da kaderi susamamak…

Ben hiç onlara benziyor muyum?

Hayır.. Çöpten mi aldılar beni yoksa?

Ay yok, sanmam, tipimiz benziyor ailemle de…

Huyumuz…

Doğduğum büyüdüğüm evdekiler ile niye bu kadar farklıyız?

Ben onlara çekemediysem, onlar bana niye çekmedi?

İlla birileri birilerine çekmez mi?

Yoksa herkes birbirine gıcık diye mi olmuyor bir şeyler?

Gıcık olmadan nasıl yaşanır?

Bu kadar sakin bir adam, bu kadar konuşan kadına nasıl dayanır?

Bu kadar hızlı bir çocuk,  bu kadar yavaş bir babaya nasıl katlanır?

Bu kadar tatlı dilli bir kadının kocası nasıl iki kelime etmez?

Evet, ”beni anlamıyorlar” diyordum ya; vazgeçtim

Ben anlamıyorum…

Doğduğum evin kaderim olması gerekmez miydi?

Neden bu kadar farklıyız?

Peki, o zaman kimiz biz?

Peki, bunu nasıl anlarım?

  *****

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Kim Kimdir? Semineri, insan tanıma becerilerimizi geliştirmek ve buna göre iletişimimizi daha kaliteli bir seviyeye getirmek için tasarlanmış özel bir programdır. Bu programda, insanları ve kendimizi daha nitelikli ve detaylı tanıyabilmek için ihtiyacımız olan bilgiler sunulur. 

Deneyimsel Tasarım Öğretisi İlişkide Ustalık Programı, kolayca anlaşılabilen, hemen hayatınıza alabileceğiniz, faydasını tüm ilişkilerinizde görebileceğiniz ve yine tüm ilişkilerinizde kullanabileceğiniz üst versiyon bir programdır. 

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Başarı Psikolojisi Semineri, benzersiz içeriğiyle baştan sona bir strateji eğitimidir. Tüm hayatınızda ve süreçlerinizde kullanabileceğiniz, kolayca anlayıp hemen hayatınıza alabileceğiniz ve faydasını toplamda kat kat görebileceğiniz stratejiler sunar.

*****

Yorumlar

  1. Aynı evin içinde nasıl da bu kadar farklıyız…

    YanıtlaSil
  2. Kim kimdir! Çok güzel anlatılmış, kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  3. beni anlamıyorlar diyordum ya vazgeçtim, ben anlamıyorum!

    YanıtlaSil
  4. Ya ben anlatamadım ya sen anlamıyorsun. Ellere yağmur oldun bana damlamıyorsun... Dizeleri çık aklımdan 😅 insanoğlu ne zaman kendine dönüp bakmış ki? Cvp: Kim kimdir den sonra 🙃

    YanıtlaSil
  5. Galiba ilk defa bir yazı okurken sesli güldüm🤭 Ev halkı o kadar samimi anlatılmış ki kaleminize sağlık🥰

    YanıtlaSil
  6. Farklılıklar zenginlik demişlerdi deneyimsel öğretide bir eğitimde... Ne alakası var diye düşünmüştüm o zamanlar... sonra herkesin aynı şeylerden hoşlandığını aynı tepkileri verdiğini aynı davranışlar sergilediğini düşünsenize... düşünmesi bile sıkıcı değil mi;))

    YanıtlaSil
  7. Ee o zaman Kim Kimdir? 🤗

    YanıtlaSil
  8. Aynı çatı altında yaşamak birbirimizi tanıdığıımız anlamıyor gelmiyormuş🙃

    YanıtlaSil
  9. Evet doğduğu yer insanın kaderinde onu dünyaya hazırlamak için bir.oryantasyon yeri gibi sanki... Ama eğer oradakileri anlar kendimi de tanımlaya bilirsem.😄 Kim kimdir çok önemli... Onun üstüne tüm hayatı inşa ediyor insan ..

    YanıtlaSil
  10. Eskiden bana sen olsan olsan düdüklü tencerenin içinden çıkmış olabilirsin sen bizden değilsin derlerdi🤣 meğerse kim kimmiş🌼

    YanıtlaSil
  11. İlk KK Seminerine gittiğimde aynı karında 9 ay geçirdiğim ikiz kardeşimle, bu kadar iki farklı huyda nasıl olur? ikimizden birini hastane de karıştırmış olabilirler mi diye bile düşünmüştük. :)) Meğer farklılıklar zenginlikmiş, Meğer taaa anne karnından başlamış benim yavaş olmam için beni törpülemeye :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder