Öne Çıkan Yayın

Başarı Psikolojisi - DTÖ Seminerler

Hayat Bana Ne Diyor?

Hayat Bana Ne Diyor?

Güneşli bir sabah yürüyüşüne merhaba güneş, merhaba bulutlar, merhaba ağaç… Eee insan yok ne yapalım, tabi ki doğa ile selamlaşacaktım. Aaa şurada biri var, öylece duruyor, heralde birilerini bekliyor… Ahhh beklemek, aklıma yine o gün geldi… Ne gündü ama…

 

Yok bu sefer sakin kalacağım… Bekle kızım Aysu bekle… Yaparsın sen… Bu sefer sinirlenmek yok… Bu kadar yoğunluğun içinde insanların beni bu denli bekletmesine bu defa kızmayacaksın... Zaten çok da olmadı yani 25 dakikadır bekliyorsun. Ya iki saattir bekleseydin… Ya, işte şükredersin durumuna böyle. Heh kapı açıldı, çıkan o olmalı. Offf değilmiş… Ya bir insan ayakkabısını yarım saatte bağlayamaz mı ya… Çıldıracağım... Yeteeeeer, diye avazım çıktığı kadar bağıracağım. Neden bu insanlar beni sürekli bekletiyor? Ben bekleme duvarına falan mı benziyorum. Bir ayakkabı bağcığı ve ikinci kattan aşağı inmek nasıl bu kadar uzun sürebilir ki… 

 

Bir tek benim başıma mı geliyor bunlar acaba? Kaplumbağa insanları çeken bir tarafım mı var acaba… Ben de çita kalıyorum yanlarında kabul ediyorum… Yoksa hızlılar yavaşları mı çeker?

Evren… Yoksa sen misin bunu yapan? O kadar enerji gönderdim bana bunları yaklaştırma diye… Sen de mi gerçek değilsin yoksa evren…

 

Yok Aysucum, kaldık gerçeklere… İyi ki kaldık. Yoksa hızlı insanların yavaş insanları çekmesini açıklayamazdık. Ceza görülenin şifa olduğunu bilemezdik…

 

Hayat sana sürekli bir şeyler anlatmaya çalışıyor. Karşına çıkan kişilerle, olaylarla, durumlarla… Onları okuyabilirsen, sinirlenmek yerine kendine bir şeyler katabilirsin aslında… 

 

Sen sürekli yavaş insanlardan şikayet ediyorsun ya, sen fazla hızlı olabilir misin? İçinden hızlı olmanın neresi kötü dediğini duyar gibiyim. Bunu da sen düşün, bulursun cevabını. Yaptığın işlerin ne kadar verimli olduğunu… Hayır hayır, pratik olmak başka, çok hızlı olmak başka bir şey. Hayata koşarken, hayatı kaçırıyorsun aslında. Bunu da ancak o şikayet ettiğin insanlara benzeyince anlarsın…

 

Yani zamanı geldiğinde…

Zamanı geldiğinde, kızarak kaçırdığın gerçekler… 

Zamanı geldiğinde, severek uyguladığın gerçeklere dönüşünce… anlarsın… 

Düşün Aysu’cum; bu kadar farklı insan hayatında neden var? 

Hayat bana ne diyor… düşün…

 

Yine içimde, kendimle konuşurken varmışım evime. Bu sefer iyi çıkarım yaptın kızım Aysu; şimdi güzel bir kahvaltıyı haketttin:)


  *****

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Kim Kimdir? Semineri, insan tanıma becerilerimizi geliştirmek ve buna göre iletişimimizi daha kaliteli bir seviyeye getirmek için tasarlanmış özel bir programdır. Bu programda, insanları ve kendimizi daha nitelikli ve detaylı tanıyabilmek için ihtiyacımız olan bilgiler sunulur. 

Deneyimsel Tasarım Öğretisi İlişkide Ustalık Programı, kolayca anlaşılabilen, hemen hayatınıza alabileceğiniz, faydasını tüm ilişkilerinizde görebileceğiniz ve yine tüm ilişkilerinizde kullanabileceğiniz üst versiyon bir programdır. 

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Başarı Psikolojisi Semineri, benzersiz içeriğiyle baştan sona bir strateji eğitimidir. Tüm hayatınızda ve süreçlerinizde kullanabileceğiniz, kolayca anlayıp hemen hayatınıza alabileceğiniz ve faydasını toplamda kat kat görebileceğiniz stratejiler sunar.

*****

Yorumlar

  1. Çok güzel bir yazı olmuş, farklı, hoş bir dille kaleme alınmış. Elinize sağlık 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de keyifle okudum. Yazarın ellerine sağlık 🎀😊

      Sil
    2. İnsnanın hızı kendine tuzakmış…

      Sil
  2. Al benden de o kadar :))

    YanıtlaSil
  3. Biri de o yavaşa sorsa bu hızdan ne kadar memnunsun diye😀

    YanıtlaSil
  4. Çok samimi ve okuması keyifli ve bir o kadarda gerçek 🤭 kaleminize sağlık🌿

    YanıtlaSil
  5. Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Aysun'u tebrik etmek şart:) hayatına giren farklı insanların aslında onun aşırılıklarını dengelemek için hayatında olduğunu keşfetti. Bundan sonra hayatı daha kolay olacak kesinlikle:))

    YanıtlaSil
  7. O zaman kim kimdir dedirten bir yazı olmuş ...insan gerçeği bilmeyince , aslında zittindaki mizacin kendisinin sifasi olduğunu bilmeyince , boyoe hayat boyu kendiyle çevresiyle kavga eden ve sürekli şikayet eden oluyor . Ne zor hayat ne yorucu degil mi ?

    YanıtlaSil
  8. Evren sana o kadar enerji gönderdim yoksa sende mi gerçek değilsin🤭 acaba kim gerçek kim değil hadi o zaman kim kimdir❤ güzel bir anlatımla karşımızda olduğunuz için teşekkür ederiz🌿

    YanıtlaSil
  9. "Zamanı geldiğinde, kızarak kaçırdığın gerçekler, zamanı geldiğinde, severek uyguladığın gerçeklere dönüşünce anlarsın..." Bir ömür var şu cümlenin içinde bir ömür... :) Pişmanlık, burun direği sızısı, gözyaşı, kabul, umut ... :) Yazara içten teşekkürlerimi iletiyorum...

    YanıtlaSil
  10. Hayat bana ne diyor, ben ne anlıyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Çok neşeli bir yazı olmuş🥰 Bireysel farklılıklarımız anlayabiliyorsak şifamız 💕 Kaleminize sağlık 👏

    YanıtlaSil
  12. Bu kadar farklı insanlar neden yaratılmış acaba? Bunu anladığımızda hayatımız bambaşka bir seviyeye geçecek ❤️

    YanıtlaSil
  13. Düşünmeye başlamak :) şükür

    Emeğinize saglık

    YanıtlaSil
  14. Günün sonunu karlı bitirmek kadar füzel bir şey yok , haketmiş kahvaltıyı:))

    YanıtlaSil
  15. Bazilarımız da çok konusanları çekiyoruz :) Yürüyüş yaparken bir taraftan çıkarım yapmak...

    YanıtlaSil
  16. İstenmeyen ot bahçede bitermiş. Hızlıya yavaş, susana konuşan bundan olsa gerek...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder